Wystrój się na niezapomnianą noc dzięki Kolekcji The Sims 4 Księżycowy szyk, inspirowanej twórczością Paoli Locatelli. Zachwycające kolory, zwiewność i nowoczesność strojów, sprawią, że Simowie będą błyszczeć na randkach, a może i złamią kilka serc!
Zmysłowe suknie, zwiewne koszule i eleganckie kurtki są zawsze na czasie. Pomóż Simom odnaleźć romantyczność dzięki strojom, które przetrwają zmiany trendów (nawet, jeśli miłość ich nie przetrwa).