Moschino meets The Sims
Show your love of fashion by dressing your Sims in the latest Capsule Collection inspired by The Sims, or choose clothing styles from iconic Moschino collections.
As a freelance fashion photographer, your Sim will grow their career with fabulous opportunities. Learn how to curate a collection and select the perfect subject to shoot, then find the right angles to accentuate bold, stylized looks. Grow your Sim’s career as a freelance fashion photographer, live a flexible lifestyle, and get inspired to shoot for the next big campaign or cover!
Bring your own studio to life, where the spotlight is on and so is the pressure. Accessorize with pictures, new furniture and décor, and personalized touches for an inspiring space to photograph your muse.