Moschino møder The Sims
Vis din kærlighed til moden, når du iklæder dine simmere den seneste kollektion, der er inspireret af The Sims, eller vælg tøj fra de ikoniske Moschino-kollektioner.
Som freelance modefotograf kan dine simmere gøre karriere i glamourøse omgivelser. Lær at kuratere en kollektion, vælg det perfekte emne til dine billeder, og find dernæst de rette vinkler til at understrege udtrykket i dit dristige, stiliserede look. Gør karriere som freelance modefotograf, lev en fleksibel livsstil, og find inspirationen til det næste projekt for de største websites og magasiner!