Moschino i The Sims
Wyraź swoje uwielbienie dla mody, ubierając Simów w stroje z najnowszej kolekcji kapsułowej inspirowanej serią The Sims albo stawiając na kultowe propozycje z kolekcji marki Moschino.
Na Simów, którzy zdecydują się na fotografowanie mody jako wolni strzelce, czeka szereg niesamowitych możliwości. Naucz się lansować kolekcje, wybierz idealny motyw przewodni, a następnie znajdź kąt, który najlepiej podkreśli walory poszczególnych stylizacji. Rozwijaj się zawodowo jako fotografujący modę wolny strzelec, ciesz się urokami swobodnego stylu życia i szukaj inspiracji do kolejnej sesji do dużej kampanii lub dla czasopisma!