Give your home the feel of a movie theater with the all-new projector screen. Watch 10 different films while relaxing on the couch, or venture outside and watch a movie in the fresh air.
What's a movie without popcorn? Give your Sims the classic cinematic snack, topped with butter, cheddar, or sugary toppings.
Just because your Sims are staying in doesn't mean they can't look great. Dress them in outfits that are perfect for enjoying a relaxing day or lounging around at night.