Teach your Sims how to care for smaller household pets, decorate a home with pet-inspired furniture, and dress pets in your favorite Sims outfits!
Add a habitat to your household with all-new small pets like a hamster, rat, pygmy hedgehog, or miniature bubalus! Have your Sims name their new pet and learn how to take care of them, whether it’s spending time playing or keeping them clean and healthy. Your Sims have lots to learn!
Show that your Sims and their pets are made for each other with matching pet outfits, like a comfy robe and purr-fect pajamas. Put a glamorous dress on your feline friend, or have your dog don a hat for the right occasion.
Have Sims decorate their living room with uniquely-designed décor and paw-some, pet-inspired furniture for the kids’ room. From cute cat pillows for your Sims to bright beds for your cats and dogs, there's something for everyone.