Take a trip down the aisle in The Sims 4 My Wedding Stories Game Pack. Make your Sim’s journey to their big day special, then plan the perfect ceremony. From the proposal to the reception, customize each aspect to celebrate every Sim’s love story in a way that truly feels unique to them. In the world of Tartosa, (almost) anything can be romantic.
Popping the question is just the beginning of your Sim’s wedding experience. Once they’ve said yes, the excitement and nerves set in — there’s so much to plan! Choose the Sim of Honor to make the journey to the altar as fun as possible. Then, bring on the engagement dinner, rehearsal, and a last single night out to remember.
Get into the details of upcoming nuptials as Sims select their wedding day attire and everything else they’ll need for the big moment: menu, decor, schedule…all of it! Tour venues designed by community creators as Sims try cakes, consider flowers and settle on the traditions that will make their day most meaningful.
Before the main event, celebrate with family at a rehearsal dinner. When it’s finally time, feel the love and live out every fantasy. Exchange vows, rings and kisses at the altar before the real celebration starts. Kick it off by serving tea for the family, or head right to the reception. Newlyweds and guests alike can dance with loved ones while the new spouses cut the cake, give toasts, and receive well wishes.