Planlæg det perfekte bryllup i The Sims 4 Den store dag Game Pack! Gør din simmers store dag til noget helt særligt, og giv parret den perfekte ceremoni. Det er dig, der træffer alle beslutningerne, lige fra frieriet til receptionen, så brylluppet kan blive en unik hyldest til din simmers kærlighedsliv. Alt bliver ekstra romantisk i Tartosas verden.
Frieriet er kun begyndelsen på din simmers bryllupsoplevelse. Efter ja’et kan man se frem til spændingen og nerverne – Der er så mange ting, der skal tages stilling til! Vælg en æressimmer, der kan gøre rejsen til alteret så sjov som muligt. Bagefter gælder det forlovelsesmiddagen, gennemgangen af ceremonien og en sidste aften i byen som ugift.