The Sims 4 My Wedding Stories Game Pack'te nikah masasına oturun! Sim'inizin büyük gün serüvenini özel kılın, ardından mükemmel kutlamayı planlayın. Tekliften düğüne kadar her detayı özelleştirerek her Sim'in aşk hikâyesini baştan sona eşsiz şekilde kutlayın. Tartosa dünyasında neredeyse her şey romantik olabilir.
Evlilik teklifini etmek, Sim'inizin evlilik deneyiminin sadece bir başlangıcıdır. Evet dediklerinde, asıl heyecan ve telaş başlar. Planlanacak çok şey var! Evliliğe yolculuğu olabildiğince eğlenceli kılmak için onur konuğu Sim'i seçin. Ardından, nişan yemeğini, düğünden bir gün önceki yemek davetini ve unutulmayacak bekarlığa veda partisini düzenleyin.