Knit clothing for the whole family, or decorate with knitted plant hangers, rugs, and even toys for kids! Once you’ve increased your skills, teach other Sims to pass your knitting knowledge along.
Plop down in one of the 4 new rocking chair variants to relax, knit, nap, or read a book. Elder Sims also have a new Reminiscence interaction. Recall the days of youth gone by in utter comfort.
The more you knit, the more you can earn on Plopsy, the new online crafting marketplace. List or buy everything, from socks to sweaters to paintings and woodworking projects.