Giv dine simmere en pause fra hverdagen, og lad dem nyde den friske luft i Granite Falls. Det bliver skønt, så længe dine simmere ikke er bange for insekter.
Ingen campingtur er komplet uden det perfekte udstyr. Sørg for at finde et telt og noget praktisk vandretøj til dine simmere.
Træn din simmers botanikfærdighed, og lær at lave forskellige brugbare eliksirer, der både kan afskrække insekter og gøre anspændte simmere mere afslappede. Brug denne nye færdighed for at se, hvilke urter der er farlige.