Twoi Simowie mogą teraz uciec od codziennego życia w pachnące sosną bezdroża Granitowych Kaskad. Oby tylko Twoi Simowie nie bali się zanadto insektów.
Połóż się i podziwiaj gwiazdy na nocnym niebie. Uwolnij wyobraźnię swoich Simów! Odpręż się, dołączając do zabawy w rzucanie podkowami. Przekonaj się, jakie przygody czekają na Ciebie w jeżynowym zagajniku.
Rozwijaj umiejętność zielarstwa swojego Sima, aby tworzyć różne, przydatne mikstury, od środka przeciw owadom, po specjał, który ukoi nerwy spiętego Sima. Ta nowa umiejętność przyda się Simom w identyfikacji, które z dzikich roślin są jadalne, a które trujące.