Jeśli chcesz się pozbyć swoich nowych współlokatorów, Duch Guidry służy radą. Usuwaj przeklęte obiekty, przeprowadzaj seanse, kontaktuj się ze zmarłymi i otrzymuj prezenty od widm! Możesz nawet przywołać Kościldę – kościaną pokojówkę.
Rozwijaj swoje zdolności parapsychiczne, by zaimponować Guidry'emu i zdobyć licencję badacza zjawisk paranormalnych! Gdy już się odpowiednio przygotujesz, podejmuj się zleceń wolnego strzelca, by pozbyć się nieproszonych gości w domach innych Simów. Upiorne zjawiska się rozprzestrzeniają – tylko Twój Sim może położyć im kres.