De valg, du træffer, bestemmer, hvordan simmerne opdrager deres børn, og det kan få livsvarige konsekvenser. Hvert eneste valg er med til at forme simmerbørnenes personlighed, egenskaber, forhold til familien, og guider deres vej til voksenlivet.
Tilbring lidt kvalitetstid sammen med hele familien, mens de prøver en masse sjove nye fællesaktiviteter. Simmere i alle aldre kan samarbejde om skoleprojekter, slippe kreativiteten løs med byggeklodser eller deltage i frivilligt arbejde.