Verdiğiniz kararlar, Sim ebeveynlerinizin becerilerini ve çocuklarının geleceğini etkileyecek. Her karar onların kişiliğini şekillendirecek, karakterlerini ve aile ilişkilerini etkileyecek ve yetişkinlik çağına girerken rehber niteliğinde olacak.
Sim'inizin ailesini yeni aktiviteler için bir araya getirerek güzel vakit geçirmelerini sağlayın. Her yaştan Sim'ler çeşitli okul projeleri için birlikte çalışabilir, kule kurma oyunlarında yaratıcılıklarını sergileyebilir ve aktivitelere gönüllü olarak katılabilir.