These decorations don’t just fade into the background – not even the backdrops! Coordinate with matching pieces or mix and match to create the perfect mood for any occasion.
This kit has all the essentials your Sims need to share some good times. Throw a birthday party, a big bash complete with a disco ball, or a chill hangout session with friends.