Add a hot tub to your Sims' patio! Let the bubbles melt your stress away, or splash around with friends. Handy Sims can upgrade each hot tub to include a stereo and even aromatherapy!
Create an open-air lounge by the pool with a variety of stylish furnishings and décor. Heat things up on the new barbecue grill, and serve up some refreshments at the new patio bar.
Show the other Sims you know how to really relax outside with lots of casual, comfortable clothing options, including swimsuits and slim-fit polos. Top it all off with new hairstyles and there’s no doubt who rules the laid-back look.