This kit includes four antique appliances – a microwave, coffee maker, refrigerator, and stove – in need of a little TLC. Sims with the Handiness skill can go to work restoring them to their former glory and making them functional again.
Create a workshop that’ll inspire Sims to improve their skills! This space has modular shelves so you’ll have ample storage, plus interactive objects like a water heater, fuse box, floor fan, and woodworking bench.