Du kan slappe af i en fletstol og beundre, hvordan sollyset skinner gennem pergolaer overvokset med vinranker og glitrer i dit private vandfald. Skab det perfekte sted, hvor dine simmere kan bruge lidt kvalitetstid alene eller sammen med en, de holder af.