It’s time to relax in a wicker lounge chair, watching as sunlight shines through the vine-covered pergola and sparkles in your private waterfall. Create the perfect, secret spot for your Sim to spend some quality time alone, or with someone special.
Set your comfortable linen furniture up among rustic décor and earthy features like stone pavers. This space is timeless, blending the fresh and clean with the natural to create a space where troubles melt away.