Lady Bridgerton herself would smile at the bountiful banquet table, dazzling dance floor, and Macaron Treat Tray of your enticing event. Set the perfect scene for Sims to find true love.
Forbidden loves and secret children are just a few situations that can become saucy Scandals. When faced with a Scandal, Sims can apologize, atone, wait it out, or deny everything.
Build up Prestige, maintain Unity, and be the powerhouse family everyone wants to keep up with. But remember, elevated status means elevated drama.