Selv Lady Bridgerton ville smile over dette vidunderlige banketbord, det fortryllende dansegulv og bakken med mumsede macarons ved din betagende begivenhed. Skab de perfekte omgivelser, hvor simmerne kan finde den ægte kærlighed.
Forbudte forhold og hemmelige børn er bare nogle af de situationer, der kan udvikle sig til saftige skandaler. Når skandalen ruller, kan en simmer enten undskylde, sone sine gerninger, afvente eller bare nægte alt.