Sama lady Bridgerton uśmiechnęłaby się na widok suto zastawionego stołu bankietowego, olśniewającego parkietu i tacy z makaronikami. Przygotuj idealną scenerię, w której Simowie znajdą prawdziwą miłość.
Buduj prestiż, utrzymuj wspólnotę i dbaj o to, by wszyscy zazdrościli Twojemu rodowi. Pamiętaj jednak, że wyższe sfery oznaczają duże afery.