Byg et stærkt dynasti, bliv en adelssimmer, og styr uden om skandaler i The Sims 4 Adelig arv Expansion Pack‡. Oplev historier, der er som taget ud af eventyrbøgerne, mens De kæmper Dem op ad adelstandens rangstige. Uanset om De er adelssimmer eller ej, kan De starte et dynasti og høste alle fordelene ved Deres anseelse, mens De prøver at skabe samhørighed – eller omfavner de dramatiske spændinger. Skab Dem et ædelt eftermæle, og gå Deres egne veje mod toppen af kransekagen.
Et dynasti er ikke stærkere end dets vilje til at følge de fælles værdier – for eksempel at være passioneret eller mystisk. Opbyg anseelse, oprethold samhørighed, og overbevis andre om, at det er Deres dynasti, man skal fedte sig ind hos. Enhver simmer kan blive overhoved for sit eget dynasti og dermed få magten til at vælge sin arving og udstøde familiemedlemmer. Men husk, at mere status betyder mere drama. Et udskud kan måske gøre oprør, og en arving kan skælve under forventningernes vægt.
Forbudte forhold, hemmelige børn og frøkys er bare nogle af de situationer, der kan udvikle sig til saftige skandaler. Og når først en skandale går i udbrud, kan den påvirke en simmers forhold, karriere, adelige gunst og endda hele dynastiets anseelse. Faktisk kan en adelssimmers titel være i fare! Magt og majestætisk status er lunefulde størrelser, og nogle gange skal nogen falde i unåde, før en forandring kan finde sted. Ruller skandalen, kan en simmer enten undskylde, sone sine gerninger, afvente eller bare nægte alt.
Ondarion er en verden fyldt med spraglede historier, mægtige dynastier og komplekse forhold, hvor der venter velstand og kultur om hvert eneste hjørne. Der er tre karakteristiske nabolag: det varme og indbydende Dambele, det frodige og livlige Verdemar samt det elegante og romantiske Bellacorde. Hvert nabolag har sine egne adelssimmere, og Ondarions trone er tom. Scenen er sat, og nu kan De fortælle historierne om vejen til de højere luftlag.