Stwórz potężną dynastię, przyłącz się do szlachty i unikaj skandali w Dodatku The Sims 4 Królewskie dziedzictwo‡. Przeżywaj bajkowe chwile, podnosząc szlachecką rangę. Niezależnie od tego, czy należysz do szlachty, czy nie – możesz założyć dynastię i zdobywać prestiż, utrzymując wspólnotę, lub postawić na tarcia i afery. Zapoczątkuj dziedzictwo, podążaj królewską ścieżką i sięgnij po chwałę.
Dominacja dynastii wynika z poświęcenia wspólnym wartościom, takim jak pasja czy tajemniczość. Buduj prestiż, utrzymuj wspólnotę i dbaj o to, by wszyscy zazdrościli Twojemu rodowi. Każdy z Simów może zostać zwierzchnikiem swojej dynastii i wyznaczyć jej dziedzica oraz nadawać jej członkom status wyrzutków. Pamiętaj jednak, że wyższe sfery oznaczają duże afery – wyrzutkowie mogą się buntować, a dziedziców może przytłaczać presja.
Zakazana miłość, sekretne dzieci i pocałunki z żabami to tylko kilka przykładów sytuacji, które mogą się zamienić w pikantny skandal. Gdy to się wydarzy, skandal może się odbić na relacjach, karierze, prestiżu dynastii oraz szlacheckich względach. Istnieje również ryzyko utraty tytułu szlacheckiego! Władza i rozgłos nie są dane na zawsze, a czasami upadek jest konieczny, by móc dokonać zmiany. Gdy dojdzie do skandalu, Simowie mogą przeprosić, naprawić szkody, przeczekać lub wszystkiemu zaprzeczyć.
Ondarion to bogata historia, potężne dynastie i złożone relacje. W tym świecie bogactwo i kultura widoczne są na każdym kroku. Świat składa się z trzech różnych otoczeń: ciepłego i przyjaznego Dambele, tętniącego życiem, zielonego Verdemaru oraz eleganckiego i romantycznego Bellacorde. Każde z nich zamieszkuje szlachta, niemniej na ondariońskim tronie nikt nie zasiada. To Ty opowiesz historię o jego objęciu.