The Sims 4 Royalty & Legacy Expansion Pack’te‡ güçlü bir Hanedan kurun, Soylu olun ve Skandaldan kaçının. Kraliyetin Soyluluk sınıflarında yükselirken masalsı anları tecrübe edin. Soylu olsanız da olmasanız da bir Hanedan kurun, Birlik sağlarken Prestijin avantajlarından faydalanın ya da anlaşmazlıkla dolu dramayı benimseyin. Bir miras yaratın, kendi kraliyet yolunuzdan gidin ve şanlı mertebeye yükselin.
Bir Hanedan, Tutkulu veya Gizemli olmak gibi ortak Değerlere bağlılık yoluyla hüküm sürer. Prestij yükseltin, Birlik sağlayın ve herkesin gıpta ettiği güçlü bir aile olun. Her Sim kendi Hanedanının Lideri olabilir ve Lider olarak kendi Varisini seçme veya aile üyelerini Parya ilan etme gücüne sahiptir. Ancak yüksek statünün, yüksek drama anlamına geldiğini unutmayın: Bir Parya asi olabilir veya bir Varis baskının altında kalabilir.
Çoğu dünya bir krallık olabilir, ancak tacı yalnızca bir Sim takabilir. Halkın gönlünü kazanmanızı sağlayacak kararlar verin ya da Soyluların onayını alın. Herhangi bir grubun desteğiyle daha yüksek unvanlara ulaşabilirsiniz, ancak rakipleriniz bu yolda size engel olabilir. Onları tahttan inmeye zorlayın, Duels of Swordsmanship’te yüzleşin ya da Skandallarını ortaya çıkarın. Yükseliş tarzınız sizin elinizde. Soylu Kurbağayı baştan çıkarın, büyüleyici cam ayakkabılarla dans edin veya efsanevi bir kılıcı elde edin.
Yasak aşklar, gizli çocuklar ve kurbağa öpücükleri, hoş olmayan Skandallara dönüşebilecek durumlardan yalnızca birkaçıdır. Bir Skandal patlak verdiğinde bir Sim’in ilişkilerini, kariyerini, Hanedan Prestijini ve hatta Soylu Desteğini etkileyebilir. Bir Soylunun unvanı riske girebilir! Güç ile ün değişken şeylerdir ve bazen değişiklik için gözden düşmek gerekir. Sim’ler bir Skandal ile karşılaştığında özür dileyebilir, telafi edebilir, zamana bırakabilir veya her şeyi inkar edebilir.
Ondarion, zengin bir tarihe, güçlü Hanedanlara ve karmaşık ilişkilere sahip olan, gösteriş ve kültür dolu bir dünyadır. Üç farklı mahalle vardır: Sıcak ve davetkâr Dambele, bereketli ve hareketli Verdemar, zarif ve romantik Bellacorde. Her mahallenin kendi Soyluları bulunur ve Ondarion tahtı boştur. Sahne hazır ve yükseliş hikayelerini siz anlatacaksınız.