Indtag rollen som en ustoppelig karakter. Klæd dig på til det øjeblik, hvor du opdager en skandale, nyder din hemmelige rænkesmedning eller slipper af sted med din belønning. Disse dramatiske looks passer til, når du vil føle dig ikonisk.