Look confident and capable in sparkling jewelry, a faux fur-trimmed coat, and sleek shoes in addition to gowns and suits that create classic silhouettes.
Embody an unstoppable persona. Dress for the moment you discover a scandal, reveal your secret plot, or get away with your prize. These are dramatic looks for when you want to feel iconic.