Update your Sims’ intimate wardrobe with fashions based on current material, color, and pattern trends. Lacey bodysuits, a variety of underwear styles, and boxers with playful prints will have your Sims’ bedrooms feeling like runways.
To inspire confidence in every Sim, we collaborated with MeUndies to create styles that look good on a variety of body types. This collection will help any Sim look bold, flirty, and charming in the bedroom.