Aby natchnąć Simów pewnością siebie, wspólnie z MeUndies stworzyliśmy stylizacje, które pasują do wielu sylwetek. Ta Kolekcja sprawi, że Simowie będą wyglądać w swojej sypialni odważnie, flirciarsko i czarująco.