Let's bring a balance of style and comfort. A custom glass divider adds style to the walk-in shower, while a simple bathtub creates a high-end feel. Thoughtful details like towels, clutter, and a draping plant add warmth, while an olive tree and wavy mirrors soften the clean lines, bringing life and flow to the space.