Znajdź równowagę między stylem a wygodą. Szklane przepierzenie doda charakteru Twojemu otwartemu prysznicowi, a prosta wanna podbije uczucie wyrafinowania. Przemyślane detale, takie jak ręczniki, łazienkowe szpargały czy roślina, dodadzą przytulnego ciepła, a drzewko oliwne i pofalowane lustra złagodzą surowość wnętrza i tchną w nie nieco życia.