Treat your Sims to a day of pampering with The Sims 4 Spa Day Game Pack Refresh*. Work out some stress through yoga and meditation, then relax with a range of luxurious services. Melt away stress in the sauna or treat your Sims to a revitalizing massage, a soothing mud bath and mani-pedis. Bring the kids, too. Take the same tranquility and comfort home with spa-inspired objects and décor, too.
All-new venues offer a calm and welcoming atmosphere along with unique activities and amenities that will surely re-energize even the most stressed Sim. Choose from prebuilt locations, build one of your very own or bring all the relaxing amenities home instead. Refresh: New trait incoming! High Maintenance Sims may struggle with trivial things, but visiting the Spa can lead to catharsis and let you relax those troubles away.
Master mind, body and emotion with the new Wellness skill. Level up through yoga and meditation practice. As your Sims improve this new skill, they'll unlock the power of levitation and teleportation. Refresh: Don’t forget to invite the kids (yup, kids can now participate in Wellness activities). Plus, earn a few extra Simoleons by teaching other Sims how to find control through mindfulness. Additionally, take your Wellness to the next level and aspire to be a Zen Guru or a Self-Care Specialist.
From enjoying reflexology and stone massages to relaxing in a mud bath and the sauna, Sims can now receive and give a variety of treatments that offer a range of benefits. Refresh: Finish unwinding with manicures, pedicures and facial masks. And with the new aspiration, Sims seeking Inner Peace will want to pamper themselves more than ever. Ahhh, perfection.
Sims don’t have to sacrifice style for comfort thanks to a collection of stylishly casual loungewear and effortless hairstyles. Refresh: We’re supporting nails now! New nail colors, designs and shapes let Sims show off their style and individuality.