Forkæl dine simmere med The Sims 4 Spa-dag Game Pack-opdateringen*. Stress af med yoga og meditation, og bliv forkælet og afslappet med luksusbehandlinger. Smelt stressen væk i saunaen, eller forkæl dine simmere med massage, et beroligende mudderbad og mani-pedier. Tag også børnene med. Genskab roen og komforten i dit eget hjem med spa-inspirerede møbler og genstande.
Med den nye velværefærdighed kan simmerne komme i kontakt med deres krop, sind og følelser. Stig i niveau ved hjælp af yoga- og meditation. Når dine simmere øger denne nye færdighed, kan de lære at levitere og teleportere. Opdatering: Glem ikke at invitere børnene med (ja, børn kan også dyrke velvære nu). Du kan også tjene nogle ekstra simoleoner ved at lære andre simmere om mindfulness. Derudover kan du løfte din velvære op på det næste niveau og stræbe efter at blive Zenguru eller specialist i egenomsorg.
Dine simmere kan give og få alt fra zoneterapi og stenmassage til mudderbad og saunaafslapning, og de forskellige behandlinger giver en række fordele. Opdatering: Slut dagen af med manicure, pedicure og ansigtsmasker. Og med den nye stræben vil simmere, der søger indre fred, få lyst til at forkæle sig selv mere end nogensinde før. Ahhh, perfekt.