The Sims 4 Spa Day Game Pack Refresh* ile Sim'lerinize onları şımartacak bir gün yaşatın. Yoga ve meditasyon ile stresin üstesinden gelin, ardından çeşitli lüks hizmetlerle rahatlayın. Saunada stres atın veya Sim'lerinizi canlandıran bir masaj, yatıştırıcı bir çamur banyosu ve manikür-pedikür ile şımartın. Çocukları da getirin. Spa'dan ilham alan obje ve dekorlar ile aynı huzuru ve konforu evinize getirin.
Yepyeni mekanlarla sakin ve davetkar bir ortam sizi bekliyor. Eşsiz aktiviteler ve sunulan hizmetlerle en stresli Sim bile buradan deşarj olmuş halde çıkacak. Hazır konumlar arasından seçim yapın, kendi konumunuzu kurun veya bunun yerine tüm rahatlatıcı hizmetleri eve getirin. Yenilenin: Yeni karakter özelliği geliyor! Beklentileri Yüksek Sim'ler ıvır zıvırla mücadele ederken Spa'yı ziyaret ederek arınabilir ve bu sorunlardan uzaklaşabilir.
Yeni Zindelik becerisiyle zihninize, vücudunuza ve duygularınıza hükmedin. Yoga ve meditasyon egzersizleriyle seviye atlayın. Sim'leriniz bu yeni beceriyi geliştirdikçe uçma ve ışınlanma güçlerini de açığa çıkaracak. Yenilenin: Çocukları davet etmeyi unutmayın (evet, artık çocuklar da Zindelik aktivitelerine katılabilir). Ayrıca, diğer Sim'lere farkındalıkla kontrol sağlamayı öğreterek ekstra Simlira kazanın. Öte yandan Zindelik seviyenizi bir üst seviyeye çıkararak Zen Gurusu ya da Kişisel Bakım Uzmanı olun.