Plaster the walls with decals of your favorite characters, including SpongeBob and Patrick! There are toys, like a dollhouse replica of The Krusty Krab, plus pineapple furniture including a dresser and bookshelf ! It’s a collection that’ll make even the sourest squid smile.
Display your love of SpongeBob with comfy clothes! There’s a t-shirt, pjs, and you’ll feel especially snuggly in slippers that look like SpongeBob, or his friends. Take your favorite character wherever you go!