Duvarlara Sünger Bob ve Petrik dahil favori karakterlerinizin çıkartmalarını yapıştırın! The Krusty Krab’in oyuncak bebek evi replikası gibi oyuncakların yanı sıra şifonyer ve kitap rafı dahil ananas mobilyalar bulunuyor! En somurtkan kalamarı bile güldürecek bir koleksiyon bu.