A pineapple is technically a berry, and your house can be too! Use siding, a roof pattern, and spikey leaves to create a home fit for your quirkiest Sims. You can even use a sand-like floor tile to give your home an “under the sea” feeling.
Fill your space with objects straight out of Bikini Bottom. There’s furniture made from floaties or salvaged from ships, a peculiar plant, nautical knickknacks, and more including doors, a window, and new wallpapers with a variety of swatches pulled right from SpongeBob’s living room.