Wypełnij przestrzeń obiektami prosto z Bikini Dolnego. Mamy meble wykonane z nadmuchiwanych akcesoriów i te pochodzące z wraków statków, osobliwą roślinę, morskie bibeloty, a także drzwi, okna i nowe, różnokolorowe tapety wprost z salonu SpongeBoba.