Udskær græskar for at pynte op til dine simmeres uhyggelige fest, og oplev den grummeste morskab med The Sims 4 Hjemsøgt indhold.
Pynt op med uhyggelige billeder, selvlysende gravsten og spøgelsesformede lamper. Hold øje med slimede øjne-platten og andre spiselige lækkerier! Nogen vil få ballade. Hvem bliver det?
Se simmerne klæde sig ud i nuttede og gruopvækkende kostumer – de kan være alt fra pirater til superlamaer, og der er kostumer til børn i alle aldre.