Transform your Sim’s home with ghoulish decorations. Dress up in new costumes and put on makeup to give your Sims a spooky new look. Enjoy the brand-new pumpkin-carving station. Throw a spooky party that everyone will love.
Get creative with your Sims and turn pumpkins into art. Ghost Sims can put a candle-lit pumpkin on their heads! Just beware of mischievous Sims who'd rather stomp than admire.
Reach in for a surprise, but will it be a trick or a treat? See what your Sims find when they interact with this creepy decoration.
Use eerie paintings, tombstones that glow, and ghost-shaped lights. Watch for the Eyeball Cheese Plate and other edible treats! Somebody is going to get tricked. Who will it be?
Watch as Sims attend in cute and creepy costumes — everything from sea pirates to Super Llamas — for Sims of all ages.