Sim'leriniz artık kesinlikle evlerinde değil. Milenyum Şahini'nden hareketli kantine ve eşsiz Batuu giysilerine kadar, Sim'leriniz Star Wars'un ikonik görsel ve işitsel unsurlarının içinde olacak. Sim'iniz eve dönerken seyahatlerinizden esinlenilen yeni dekorları ve tarifleri getirin, bir el sabacc oynayın veya eğlenceli ışın kılıcı eğitim seansı düzenleyin.
Direniş, İlk Düzen ve serseriler, Batuu'yu kontrol etmek için savaşıyor, ancak Sim'lerinizin eylemleri kimin kazanacağını belirleyecek. Sim'ler mücadelelere ve özel görevlere katıldıkça gücün dengesine etki edeceksiniz. Starfighter erişimi, yeni kıyafetler ve Batuu'daki kritik görevler gibi ödülleri açın. Kim bilir? Belki Batuu'da bir hayat arkadaşı bulursunuz!
Görevleri tamamladığınızda Sim'iniz itibar puanları kazanacak ve bu puanları topladıkça Batuu'daki gücün liderleriyle tanışmaya bir adım daha yaklaşacaksınız. Olasılıklar Sim'lerinizin eylemlerine göre değişecek. Direniş üssünü açığa çıkarmak isteyen Kylo Ren'i desteklemeyi mi seçeceksiniz, yoksa İlk Düzen'e karşı mücadelelerinde Rey ve Vi Moradi'ye mi katılacaksınız? Sim'iniz hangi yolu seçerse seçsin, Hondo Ohnaka ve serserileri ekstra galaktik krediye ihtiyacınız olduğunda hep yanınızda olacak.