Inspired by classic fairy tales and the elegance of ages past, this collection features delicately crafted toys, pleasant wallpaper, a dreamy mobile, and a dollhouse modeled after the traditional home of an old, prominent family.
Raise your little one among ornate furniture including shelves and a changing table. Some of these items, like the crib with the sweeping canopy and the tasteful chandelier, may have been passed down through the generations.