Denne samling har hentet sin inspiration fra klassiske eventyr og sin elegance fra fortiden og indeholder smukt udført legetøj, behageligt tapet, en drømmende uro og et dukkehus, som er modelleret efter en klassisk hjem ejet af en prominent familie.