Ta inspirowana klasycznymi bajkami oraz starodawną elegancją Kolekcja zawiera starannie wykonane zabawki, przyjemną dla oka tapetę, bajkowy telefon oraz domek dla lalek, który powstał na wzór tradycyjnego domu zamożnej rodziny z dawnych czasów.