Start your investigation and solve the mystery of a desert town that holds a deep, dark secret.
Explore StrangerVille, a rural desert town shrouded in secrecy. Encounter weird weather, creepy townies, dangerous plants, odd collectibles, and more.
Immerse your Sim in unique and mysterious events. Unmarked vans appear in neighborhoods, government agents use secret listening devices, and scanners are key in detecting the unusual.
Have your Sims investigate using their military training, searching for clues to solve a mystery that lies within the secret lab.
Get Sims in the mystery-solving mood by gearing them up in desert-inspired clothing and military fatigues, or prepare them for the end with conspiracy-themed clothes, secret agent attire, and a hazmat suit.