Resmi bir etkinlik, bahçede bir yürüyüş ya da basit bir geç kahvaltı için Sim'lerinizi inci kolyeler, yumuşak kazaklar ve zarif sevimli eteklerle süsleyerek coquette moda hayallerini gerçekleştirmelerini sağlayın.