Look cute even when the venue of your party is your own bedroom with The Sims 4 Sweet Slumber Party Kit*. The pastel colors, fluffy fabrics, adorable designs and patterns will make you feel like you’re in a dream. Complete your sleepwear attire with cute nail designs, fuzzy socks and slippers and fun skincare items. Created by Trillyke.
Whether your Sim prefers comfy and soft loungewear, or the most delicate silk attire, these dreamy looks make them feel cozy and stylish during an overnight stay with friends.
Accessorize your sleepy time looks with pore strips, sparkly under eye masks and star shaped acne patches.