Wyglądaj uroczo, nawet gdy miejscem imprezy jest Twoja własna sypialnia, dzięki The Sims 4 Piżama party Kolekcja*. Pastelowe odcienie, miękkie materiały i urzekające wzory sprawią, że poczujesz się jak we śnie. Uzupełnij swój sypialniany strój o urocze paznokcie, puchate skarpetki i kapcie, a także wspaniałe akcesoria do pielęgnacji skóry. Stworzone przez: Trillyke.
Bez względu na to, czy Twoi Simowie preferują miękką, wygodną odzież, czy też delikatne, jedwabne ubrania, te bajkowe stroje sprawią, że będzie im wygodnie, a zarazem będą wyglądać stylowo podczas nocki u znajomych.