The Sims 4 Sweet Slumber Party Kit* ile yatak odanızı parti mekanına dönüştürdüğünüzde bile şirin görünün. Pastel renkler, pofuduk kumaşlar, şirin tasarımlar ve desenler bir rüyadaymış gibi hissetmenizi sağlayacak. Şık pijamalarınızı sevimli tırnak tasarımları, tüylü çoraplar, terlikler ve eğlenceli cilt bakımı ürünleriyle tamamlayın. Trillyke tarafından oluşturuldu.
Sim’iniz konforlu ve yumuşak ev kıyafetlerini ya da en zarif ipek kıyafetleri tercih edebilir. Her iki türlü de bu rüya gibi kıyafetler, arkadaşlarıyla geceledikleri zamanlarda rahat ve şık hissetmelerini sağlayacak.